Avis
Restaurant Lou's Plek
Kamerijklaan 46
1700 DILBEEK
Annabelle Felix
AnnabelleFelix
Avis du
15/12/2023 10:52
Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel....
Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel.
Annabelle Felix
0 Favoris
0 Avis
Avis du
15/12/2023 10:52
Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel....
Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel.