Avis

Restaurant Lou's Plek

Kamerijklaan 46 1700 DILBEEK
Annabelle Felix
AnnabelleFelix
Avis du  15/12/2023 10:52

Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel....

Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel.

Annabelle Felix
0 Favoris
0 Avis
Avis du  15/12/2023 10:52

Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel....

Lekker eten, gezellig, leuk kader en vriendelijk personeel.