Avis

Restaurant Bistro Henriette

Sluisstraat 68 8300 KNOKKE
Jonas M.
Jonas M.
Avis du  01/11/2025 09:42
Jonas M. recommande ce restaurant pour:

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht ...

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was goed samengesteld, maar de porties waren wat aan de grote kant en daardoor wat zwaar. De bediening was erg vriendelijk en zorgde voor een aangename sfeer. Zeker een aanrader als je houdt van royale porties en een warme ontvangst.

Jonas M. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  01/11/2025 09:42
Jonas M. recommande ce restaurant pour:

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht ...

We hebben hier lekker gegeten. Het menu met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was goed samengesteld, maar de porties waren wat aan de grote kant en daardoor wat zwaar. De bediening was erg vriendelijk en zorgde voor een aangename sfeer. Zeker een aanrader als je houdt van royale porties en een warme ontvangst.