Avis
Restaurant Antoon Van Dyck Brasserie
Meir 78
2000 ANVERS-CENTRE
Linda De Meersman
LindaDe Meersman
Avis du
21/12/2025 23:07
Super lekker ontbijt, heel mooi en gezellig om te zitten en vooral vri...
Super lekker ontbijt, heel mooi en gezellig om te zitten en vooral vriendelijke bediening. Hier komen we terug!
Linda De Meersman
0 Favoris
0 Avis
Avis du
21/12/2025 23:07
Super lekker ontbijt, heel mooi en gezellig om te zitten en vooral vri...
Super lekker ontbijt, heel mooi en gezellig om te zitten en vooral vriendelijke bediening. Hier komen we terug!