Avis

Restaurant 't Raar Gebeuren

Oud Strijdersplein 3 9400 NINOVE
Avis du  01/11/2019 16:57
ANJA recommande ce restaurant pour:

Er werd rekening gehouden met de vraag om op een goed verlichte plaats...

Er werd rekening gehouden met de vraag om op een goed verlichte plaats te zitten. De lekkere hapjes vooraf geven een "welkom" gevoel. De gerechten waren prijs/kwaliteit. Verzorgde en vriendelijke bediening.

Avis du  01/11/2019 16:57
ANJA recommande ce restaurant pour:

Er werd rekening gehouden met de vraag om op een goed verlichte plaats...

Restaurant Bella Vista

Molenhoek 21 1840 LONDERZEEL
Avis du  08/08/2016 12:08

snelle en vriendelijke service (we hadden 7 verschillende schotels en ...

snelle en vriendelijke service (we hadden 7 verschillende schotels en dat stelde geen probleem), goeie kwaliteit, aangenaam kader. We komen terug !

Avis du  08/08/2016 12:08

snelle en vriendelijke service (we hadden 7 verschillende schotels en ...

Restaurant Di Tommaso

Rue de la Croix de fer 34 1000 BRUXELLES CENTRE
Avis du  15/10/2015 12:54

LEKKER EN GOEIE KWALITEIT

Dit restaurant, in het centrum van Brussel, is een aanrader voor een middaglunch. We namen de lunch. Voor 20 euro een driegangenmenu van heel goeie kwaliteit. De huiswijn paste er perfect bij. Bediening was op zijn Italiaans : vlot en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Avis du  15/10/2015 12:54

LEKKER EN GOEIE KWALITEIT

Restaurant De Metinas

Markt 12 1730 ASSE
Avis du  27/09/2015 20:32

Alles prima

Goed restaurant met een kaart naar ieders gading. Goeie en snelle service. Grote steaks, perfect gebakken. Ook de visschotels zijn lekker en meer dan voldoende. Het interieur is ook gezellig. Wij waren met een grote groep op zaterdagavond geweest en het restaurant zat wel nokvol, dan is het wel druk en dus luidruchtig. Slachtoffer van hun eigen succes ?

Avis du  27/09/2015 20:32

Alles prima

Restaurant De Metinas

Markt 12 1730 ASSE
Avis du  22/05/2014 10:44

AANGENAAM, MOOI KADER en GOEIE KWALITEIT

Een aanrader : goeie bediening, aangenaam kader en verzorgde schotels. De volgende keer gaan we voor een dagschotel : 2 gangen, 12 euro en prijs/kwaliteit

Avis du  22/05/2014 10:44

AANGENAAM, MOOI KADER en GOEIE KWALITEIT

Restaurant Jagershof

Brusselsesteenweg 361 1730 KOBBEGEM
Avis du  24/03/2014 08:57

Gezellig kader en gevarieerde keuze

Gezellig restaurant met een gevarieerde keuze. Prijs/kwaliteit kan je het moeilijk noemen met een hoofdgerecht bestaande uit 7 scampi's en 3 eetlepels rijst voor 21,95 euro.

Avis du  24/03/2014 08:57

Gezellig kader en gevarieerde keuze

Restaurant Villa Eureka

Europaweg 321 9620 ZOTTEGEM
Avis du  22/03/2012 03:22

LEKKER ETEN IN EEN AANGENAAM KADER

De kwaliteit van het eten was top!! Dit kan ook gezegd worden van het heel aangename en prachtige kader, alsook de professionele bediening van de schotels. Iets meer groenten bij de hoofdschotel had gemogen.

Avis du  22/03/2012 03:22

LEKKER ETEN IN EEN AANGENAAM KADER