Avis
Restaurant Affligem Café
Het was ons eerste bezoek en wij waren super tevreden. Eten was zeer l...
Het was ons eerste bezoek en wij waren super tevreden. Eten was zeer lekker. Botermalse en smaakvolle filet pure. De bediening was zeer klantvriendelijk. Wij kregen zelfs een supplementje pepersaus gratis om te proeven en maar 1 aanrekening van voort twee supplementen frietjes. Voor ons was het 10/10. Wij kome terug!
Het was ons eerste bezoek en wij waren super tevreden. Eten was zeer l...
Het was ons eerste bezoek en wij waren super tevreden. Eten was zeer lekker. Botermalse en smaakvolle filet pure. De bediening was zeer klantvriendelijk. Wij kregen zelfs een supplementje pepersaus gratis om te proeven en maar 1 aanrekening van voort twee supplementen frietjes. Voor ons was het 10/10. Wij kome terug!