Avis

Arne Van Steenbrugge -
ArneVan Steenbrugge
Avis du  22/09/2013 12:34

Fijne En Lekkere Ervaring

We hebben hier zeer lekker gegeten. Het is ook zeer gezellig gelegen en alles is in thema met de locatie. Zo is het bijbelmenu zeer origineel! Het is er ook gezellig ingericht. De service is spontaan en echt gemeend vriendelijk wat echt aangenaam is. Het eten zelf is super lekker. Er zijn vele formules en zelfs voor de kleinere eters is er een aanpassing aan prijsvermindering mogelijk. Dat is toch wel uniek! Sla en aardappelen a volonte en je kan zelfs portie vlees of vis extra vragen zonder bijkost! Het was een zeer aangename en lekkere ervaring. We komen zeker terug

Arne Van Steenbrugge
Avis du  22/09/2013 12:34