Avis

Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine

Groenplaats 8 2000 ANVERS-CENTRE
Sigourney Lauwers
SigourneyLauwers
Avis du  22/11/2025 09:28
Sigourney recommande ce restaurant pour:

Eerste keer dat we sushi gegeten hebben. Zeer aangenaam verrast van de...

Eerste keer dat we sushi gegeten hebben. Zeer aangenaam verrast van de smaken die we gepresenteerd kregen. We werden vriendelijk bediend en kregen een uitgebreide uitleg hoe het in zijn werk ging, aangezien we geen ervaring hadden. Ook het interieur vond ik zeer aangenaam. Ons zien ze zeker nog terug in de toekomst.

Sigourney Lauwers
0 Favoris
0 Avis
Avis du  22/11/2025 09:28
Sigourney recommande ce restaurant pour:

Eerste keer dat we sushi gegeten hebben. Zeer aangenaam verrast van de...

Eerste keer dat we sushi gegeten hebben. Zeer aangenaam verrast van de smaken die we gepresenteerd kregen. We werden vriendelijk bediend en kregen een uitgebreide uitleg hoe het in zijn werk ging, aangezien we geen ervaring hadden. Ook het interieur vond ik zeer aangenaam. Ons zien ze zeker nog terug in de toekomst.