Avis

Restaurant Resto Ribs

Parijsstraat 24 3000 LOUVAIN
Laura Houtevels
LauraHoutevels
Avis du  28/05/2021 14:11
Laura recommande ce restaurant pour:

Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krij...

Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krijgen van nieuwe ribben duurde soms wat lang.

Laura Houtevels
0 Favoris
0 Avis
Avis du  28/05/2021 14:11
Laura recommande ce restaurant pour:

Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krij...

Lekker eten en heel vriendelijke service! De wachttijd tussen het krijgen van nieuwe ribben duurde soms wat lang.