Avis

Restaurant Canal

Maria Theresialaan 47 1800 VILVORDE
Nathalie Delbauche
NathalieDelbauche
Avis du  12/07/2021 10:50
Nathalie recommande ce restaurant pour:

Goede service, vriendelijke bediening en lekker eten...

Goede service, vriendelijke bediening en lekker eten

Nathalie Delbauche
0 Favoris
0 Avis
Avis du  12/07/2021 10:50
Nathalie recommande ce restaurant pour:

Goede service, vriendelijke bediening en lekker eten...

Goede service, vriendelijke bediening en lekker eten