Avis

Restaurant Theatro

Spuibeekstraat 5 2800 MALINES
Avis du  31/10/2013 10:28

Tegengevallen

Bij mij is het tegengevallen. We zijn hier verschillende keren geweest, maar nu ga ik niet meer. Het eten kan beter, de bediening is gewoon onvriendelijk soms zefs onbeschoft. Klant is hier zeker geen koning. Als het niet naast de cinema zou liggen zou er geen kat meer komen.

Avis du  31/10/2013 10:28

Tegengevallen

Restaurant Fonduehuisje Die Broederkes

Minderbroedersgang 4 2800 MALINES
Avis du  31/10/2013 10:08

GEWELDIG

Vriendelijk, lekker, gezellig, aanrader, top!!! Doe zo voort!!! Ideaal voor een verjaardag te vieren!

Avis du  31/10/2013 10:08

GEWELDIG

Restaurant Passade

Brusselsesteenweg 301 2800 MALINES
Avis du  26/10/2013 12:40

Viel een beetje tegen.

Mijn ervaring viel een beetje tegen. Het kader is wel heel gezellig. Het eten was ok maar zeker niet super. Wat mij het meeste tegenviel was de onvriendelijkheid. Als je uw eten kreeg was een alstublieft of smakelijk al teveel gevraagd blijkbaar en als ze kwamen afruimen namen ze gewoon uw bord mee. Spijtig wat dit is zo'n prachtige zaak.

Avis du  26/10/2013 12:40

Viel een beetje tegen.