Avis

LauraDeloof
Avis du  12/02/2018 09:53
Laura recommande ce restaurant pour:

Niet genoeg voor iedereen - compensatie in Kirr flessen van 3 euro

Vreselijk! Mocht ik ooit een feestje nog willen geven is het zeker daar niet! Eten is echt niet lekker, smaakloos en droog. Dessertbuffet werd niet aangevuld, zelfs gasten die voor de eerste keer nog moesten aanschuiven hadden amper nog iets. Alles was op. Wij kozen voor een formule (aperitief - voor, hoofd en dessert). Ter compensatie kragen we flessen Kirr van drie euro t'stuk wat ons dessert moet goedmaken? Dit was zeker niet de eerste keer dat ze dit tegenkwamen, want ze kwamen direct met een waardebon van 25 euro. Ook de bediening was marginaal.

Laura Deloof
Avis du  12/02/2018 09:53