Avis
Restaurant Resto Ribs
Parijsstraat 24
3000 LOUVAIN
Kato Coremans
KatoCoremans
Avis du
04/08/2025 10:04
Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jari...
Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jarige. We komen zeker nog een keer terug!
Kato Coremans
0 Favoris
0 Avis
Avis du
04/08/2025 10:04
Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jari...
Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jarige. We komen zeker nog een keer terug!