Avis

placeholder Gunther Geeraerts
GuntherGeeraerts
Avis du  06/02/2016 16:49

Vriendelijkheid ten top

Super restaurant.Ik kom hier al jaren en nog nooit teleurgesteld . Terroir keuken met nadruk op herkomstkwaliteit en geweldige wijnen. Restaurant kwaliteit herken je bovendien aan het brood en dat is eveneens buiten kategorie.

Gunther Geeraerts

placeholder Gunther Geeraerts
GuntherGeeraerts
Avis du  08/12/2015 15:07

Matige service , goede prijs kwaliteit

Eten is dik in orde , ook grote hoeveelheden Je hebt wel het gevoel dat alles snel moet gebeuren, bv onze aperitief was nog niet half op of men kwam al met de eerste wijn , beetje opdringerig vond ik Beetje een fabrieks instelling , alles rap , rap Weinig finesse in het eten , geen harte quisine , maar ja voor deze prijs ook moeilijk

Gunther Geeraerts
Avis du  08/12/2015 15:07