Avis
Restaurant Nahm Groot-bijgaarden
We zijn om 18h45 binnengekomen. We hebben maar enkel een hoofdgerecht ...
We zijn om 18h45 binnengekomen. We hebben maar enkel een hoofdgerecht besteld en we hebben ons eten pas om 20h20 gekregen. De bediening was goed. Het eten was heel lekker. Er zat veel smaak in. Maar spijtig van het lange wachten. Is nu al de derde keet dat ik er ben geweest en het is steeds hetzelfde.
We zijn om 18h45 binnengekomen. We hebben maar enkel een hoofdgerecht ...
We zijn om 18h45 binnengekomen. We hebben maar enkel een hoofdgerecht besteld en we hebben ons eten pas om 20h20 gekregen. De bediening was goed. Het eten was heel lekker. Er zat veel smaak in. Maar spijtig van het lange wachten. Is nu al de derde keet dat ik er ben geweest en het is steeds hetzelfde.