Avis
Restaurant In D'halve Maan
Ingooigemplaats 44
8570 INGOOIGEM
Oliver V.
Oliver V.
Avis du
28/01/2024 12:42
gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café...
gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café glacé het perfecte dessert! een aanrader
Oliver V.
0 Favoris
0 Avis
Avis du
28/01/2024 12:42
gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café...
gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café glacé het perfecte dessert! een aanrader