Avis

Restaurant Bistro Louis

Boudewijnstraat 12 2280 GROBBENDONK
Ronny Lodewijckx
RonnyLodewijckx
Avis du  22/01/2024 05:16
Ronny recommande ce restaurant pour:

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit ok, vriendelijke bediening...

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit ok, vriendelijke bediening

Ronny Lodewijckx
0 Favoris
0 Avis
Avis du  22/01/2024 05:16
Ronny recommande ce restaurant pour:

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit ok, vriendelijke bediening...

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit ok, vriendelijke bediening