Avis

wim wille GENTBRUGGE, Belgium
wimwille
Avis du  14/09/2014 20:04

Niet voor herhaling vatbaar

De lamsbout van mijn partner was kurkdroog. Naar onze normen eerder prijzig voor de gegeven kwaliteit. Bediening zeer gehaast. Wel aangenaam zitten, goede akoestiek. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

wim wille

wim wille GENTBRUGGE, Belgium
wimwille
Avis du  14/09/2014 19:58

Aanrader

Lekker en verfijnd gegeten. Bijzonder vriendelijke en rustige bediening. Het zaaltje waar je eet is eigenlijk een woonkamer van een herenhuis, mooi en eenvoudig ingericht. Niet volgepropt met tafels, niet rumoerig. Je kan er tot rust komen en genieten van je maaltijd. Wij komen zeker terug.

wim wille
Avis du  14/09/2014 19:58