Avis

Restaurant De Wereld Is Klein

Aardeken 71 9940 EVERGEM
Avis du  17/09/2018 08:51
Frank recommande ce restaurant pour:

Was lekker eten a volonté....

Was lekker eten a volonté.

Avis du  17/09/2018 08:51
Frank recommande ce restaurant pour:

Was lekker eten a volonté....

Was lekker eten a volonté.

Restaurant Quarante Cinq

Kapellestraat 88 9940 EVERGEM
Avis du  06/08/2015 08:51

Lunchmenu over de middag

We deden een reservatie voor een verjaardag voor 2 personen. Het was prachtig weer dus we konden buiten zitten op het grote terras. We konden nog kiezen en kozen een schaduwrijke plaats met mooi uitzicht over de achterliggende tuin. Prijs-kwaliteit betaalden we misschien een klein beetje te veel voor een lunchmenu (dagschotel) aan 17 euro per persoon. Samen met de drank kwam dit op 50 euro voor 2 personen wat een doordeweekse middaglunch toch wel iets te prijzig maakt. Wel goed voor een zakendiner of een speciale gelegenheid natuurlijk. Er was geen speciale attentie voor de vooraf doorgegeven verjaardag. Dat vond ik wel jammer. Het eten was wel lekker doch dat valt natuurlijk wel te verwachten van een tomaat-mozzarella (voorgerecht) en een garnaalkroket.(hoofdgerecht)

Avis du  06/08/2015 08:51

Lunchmenu over de middag