Avis

Restaurant De Moervaarthoeve

Peene 5B 9185 WACHTEBEKE
RONNY V.
RONNY V.
Avis du  14/10/2025 17:03
RONNY V. recommande ce restaurant pour:

Zoals gewoonlijk een vriendelijke ontvangst, lekker en eten. Als het g...

Zoals gewoonlijk een vriendelijke ontvangst, lekker en eten. Als het goed is moet men er niet te veel woorden aan vuil maken. We blijven terugkomen.

RONNY V. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  14/10/2025 17:03
RONNY V. recommande ce restaurant pour:

Zoals gewoonlijk een vriendelijke ontvangst, lekker en eten. Als het g...

Zoals gewoonlijk een vriendelijke ontvangst, lekker en eten. Als het goed is moet men er niet te veel woorden aan vuil maken. We blijven terugkomen.