Avis

Verschansingstraat 28 2000 ANVERS-CENTRE
Avis du  14/02/2015 10:11
Yves recommande ce restaurant pour:

Heel bijzonder

Zeer verzorgd en lekker, genieten van begin tot einde van een smaakexplosie.

Avis du  14/02/2015 10:11
Yves recommande ce restaurant pour:

Heel bijzonder

Zeer verzorgd en lekker, genieten van begin tot einde van een smaakexplosie.

Restaurant Vrijmoed

Vlaanderenstraat 22 9000 GAND
Avis du  31/05/2014 22:08

Overdonderend

Ik weet echt niet wat er aan dit restaurant nog kan verbeterd worden; je krijgt er heel verrassende smaak- en textuurcombinaties die je nog maar zelden geproefd hebt. Orgineel, gewaagd, uitstekende bediening in een warm interieur met een professionele doch hartelijke bediening. Mijn felicitaties voor de kok en heel zijn team.Tweede ster?

Avis du  31/05/2014 22:08

Overdonderend

Restaurant Velazquez

steenhouwersvest 29 2000 ANVERS-CENTRE
Avis du  06/03/2014 21:45

qua prijs-kwaliteit vind je in 't Stad moeilijk een beter restaurant

Laat ons maar onmiddellijk met de deur in huis vallen aoaks in het restaurant zelf. Je komt er binnen met al een hoog gehalte van 'tongue-in-cheek' door het schilderij die er hangt dat een prachtige parodie vormt op de Spaanse tegenhanger van de ons aller bekende Anthony van Dijck. Vervolgens valt de rest vn het uitstekend ingerichte interieur u op ... knus, gezellig en origineel kunstzinnig met een licht ironische ondertoon, waarvan de uitstekend gekozen portretten aan de muur voor elke kunstminnaar een lust voor het oog zijn. Voeg daar aan toe een voortreffelijke bediening door twee heel charmante dames en een kok die weet te verrassen, zowal cuinair als qua presentatie ... en dan heb ik het nog niet over de prima wijnkeuze met bijhoren zeer aangenaam prijskaartje, wat overigens ook kan gezegd worden van het voortreffelijke dagmenu. Kortom, een echte aanwinst voor de kunstminded fijnproever, moest Velazquez nog geleefd hebben had hij hetzelfde gezegd.

Avis du  06/03/2014 21:45

qua prijs-kwaliteit vind je in 't Stad moeilijk een beter restaurant

Restaurant Brasserie Courant D'eau

Gordunakaai 59 9000 GAND
Avis du  19/08/2013 14:49

Zoek een nieuwe kok!

Kader en service zijn OK, alleen jammer van het schabouwelijke eten - we aten er een osso bucco - nog nooit zo'n taai vlees voorgeschoteld gekregen en of het kalfsschenkel was, durf ik ook ten zzerste te betwijfelen - nochtans zijn de prijzen niet van de laagste - geef er dan ook de kwaliteit voor!

Avis du  19/08/2013 14:49

Zoek een nieuwe kok!

Restaurant Fou D'o

Snepkaai 40 40 9000 GAND
Avis du  19/08/2013 14:41

Doen!

Lekker eten in een toffe omgeving met een heel vriendelijke service en originele gerechten met verfijnde smaakcombinaties. Dit tegen een vriendelijk prijsje ...

Avis du  19/08/2013 14:41

Doen!