Avis

Restaurant Mirage

Brusselsestraat 99 9200 TERMONDE
Avis du  02/04/2018 16:37

Teleurstelling

Dit kon echt wel beter. We komen aan om 18u met de vermelding dat we om 20u op een optreden verwacht worden elders in Dendermonde. Het voorgerecht (duo garnaal- en kaaskroketten) kwam tamelijk snel (we waren op dat moment de enige gasten in het restaurant): ondanks dat ze uit de diepvries kwamen waren ze te doen, maar verder weinig bijzonder. Op het hoofdgerecht hebben we zeer lang moeten wachten. Om 19u30 (een half uur voor de start van het optreden!!!) kregen we pas ons hoofdgerecht, nadat we al enkele keren geïnformeerd en gevraagd hadden waar het bleef.. Ondertussen was er al heel wat meer volk in het restaurant en die schenen allemaal wel snel bediend te worden! We hebben dit dus zeer snel moeten naar binnen werken, wat allesbehalve aan de sfeer bijdroeg. De gastvrouw excuseerde zich hiervoor bij het afrekenen. Bovendien waren de gamba's (die namen we als hoofdgerecht) smakeloos. We hebben al vaak gamba's gegeten, maar dit was ronduit triest. Werkelijk het eten niet waard. Als je dan een rekening van meer dan 100 euro krijgt weet je dat je hier beter niet meer terugkomt.

Avis du  02/04/2018 16:37

Teleurstelling

Restaurant De Oude Kantien

Kantineplein 3 3001 HEVERLEE
Avis du  06/06/2016 16:41

Teleurstellend

Het was hier vroeger toch een pakske beter hoor... De kwaliteit geboden door vele brasseries is tegenwoordig zorgwekkend, en hoewel de Oude Kantien vroeger hierop echt wel een uitzondering was, moet ik de laatste paar keren dat ik er gaan eten ben vaststellen dat ze ook hier in hetzelfde bedje ziek zijn. Samenvattend: ober was absoluut niet vriendelijk ('t was druk die avond), en eerlijk: voor 32.5 euro voor een filet puur verwacht ik echt wel betere kwaliteit van vlees, en méér vlees. En als 't even kan: niet van Belgisch wit-blauw maar van een iets edeler ras. Neen, hoeweel we al jaren klant zijn, is bij mij de emmer nu vol. Ze zijn me er niet meer terug. Advies aan de lezer: probeer eens een echt restaurant ipv een doordeweeks brasserietje.

Avis du  06/06/2016 16:41

Teleurstellend

Restaurant Zio

Putsebaan 41 3140 KEERBERGEN
Avis du  23/12/2015 10:27

Bedriegerij!

Wij wilden met 4 gaan eten en hadden de week tevoren de kaart buiten aan de deur bekeken: de prijzen leken ons heel redelijk, dus gereserveerd voor een week later. Groot was onze verbazing dan ook toen we de kaart binnen te zien kregen: niks meer te zien van die redelijke prijzen buiten aan de deur (bv. een entrecote aan 36 euro, daar haalt men ongetwijfeld een meer dan mooie winstmarge op!), maar enkel erg dure gerechten. Meer dan de helft van de kaart buiten was dus binnen gewoonweg niet verkrijgbaar, enkel de dure gerechten waren er wel. De kaart buiten aan de voordeur vermeldt dus andere prijzen dan deze op de menukaart binnen (u raadt het al: de prijzen buiten zijn goedkoper dan binnen, bv een tonijnsteak met sesam staat op de kaart buiten vermeld aan 25,5 euro, terwijl op de menukaart binnen (en op de rekening) 29 euro vermeld staat). Dit is bedriegerij, en is een inbreuk op de geldende wetgeving. Volgens de serveuse was de kaart buiten tijdelijk niet van toepassing wegens de kerstperiode. Als we er dan tot 2 maal toe een opmerking over geven, dan blijkt men dat zelfs nog normaal te vinden ook! Geen enkele tegemoetkoming, geen enkel excuus. Enfin, in 1 woord BEDRIEGERIJ! En P.S. de tonijn was naar mijn smaak veel te hard gebakken, het geld niet waard.

Avis du  23/12/2015 10:27

Bedriegerij!

Restaurant La Sucrerie - Martin's Grand Hotel Waterloo

Chaussée de Tervuren 198 1410 WATERLOO
Avis du  20/08/2013 10:57

Teleurstellend - Decevant

Dit restaurant rekent hoge prijzen aan. Als klant verwacht je dan ook een en ander. Jammer genoeg zijn onze verwachtingen totaal niet ingelost. De maitre d'hotel stond er de hele tijd een beetje verveeld bij, had duidelijk geen interesse in wat er aan de tafeltjes gebeurde.. bovendien kwam hij op ons nogal hautain over. Maar dan... in dit hotel worden ook regelmatig seminaries georganiseerd. Wij hadden op het moment van reservatie nog gevraagd of er toch geen grote groep zou aanwezig zijn die avond, gezien we een rustige tete à tete gepland hadden. Jammer genoeg voor ons bleek er -in tegenstelling met wat ons beloofd was- net die avond een groep van 40 personen aanwezig te zijn, wat het nodige lawaai met zich meebracht. Zeker omdat men deze groep toegelaten had hun aperitief naast de andere tafeltjes, staande (!) te nuttigen in het restaurant!!! Weg sfeer! Als wij de maitre erop attent maakten dat dit toch enige overlast veroorzaakte, lachtte hij dit weg! Als je dan weet dat je 130 euro hebt moeten betalen voor een toaal mislukte avond, dan is het niet moeilijk te raden dat ze ons hier in elk geval NOOIT meer terugzien!

Avis du  20/08/2013 10:57

Teleurstellend - Decevant