Avis

Restaurant Le Café Du Lac

Rue de la Hulpe 161 1331 ROSIERES
Jakobus Monteyne
JakobusMonteyne
Avis du  28/07/2021 10:37
Jakobus recommande ce restaurant pour:

Heel lekker gegeten. Mooi afgewerkte maaltijden en een mooie setting. ...

Heel lekker gegeten. Mooi afgewerkte maaltijden en een mooie setting. Wel even onze bestelling vergeten en lang moeten wachten op de hoofdmaaltijd maar de kwaliteit ervan maakte dat zeker goed. Aanrader!

Jakobus Monteyne
0 Favoris
0 Avis
Avis du  28/07/2021 10:37
Jakobus recommande ce restaurant pour:

Heel lekker gegeten. Mooi afgewerkte maaltijden en een mooie setting. ...

Heel lekker gegeten. Mooi afgewerkte maaltijden en een mooie setting. Wel even onze bestelling vergeten en lang moeten wachten op de hoofdmaaltijd maar de kwaliteit ervan maakte dat zeker goed. Aanrader!