Avis

Restaurant De Zevende Hemel

Walplein 6 8000 BRUGES CENTRE
Luc Cappelleman
LucCappelleman
Avis du  01/09/2016 10:55

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reserveerden we op 12/8 voor 2 ...

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reserveerden we op 12/8 voor 2 personen bij jullie vandaag 31/8 om 12u30. Gisteren kregen we bovendien een email van jullie om ons er aan te herinneren dat zeker niet te vergeten. De tafel zou wel eens leeg kunnen komen te staan door onze vergetelheid met economisch verlies voor jullie, begrijpelijk. Onze ervaring vandaag bij jullie was onbeschrijflijk. Eerlijk, nog nooit mee gemaakt! Om zeker niet te laat te zijn waren we alvast een uurtje voordien op verkenning geweest. Rond 11u30 (jullie openingsuur volgens vivabox) waren we daar, er werd een levering frisdrank binnen gebracht. De tafels op het terras waren wel nog niet gedekt. Goed, wat geduld, een uurtje wandelen in de omgeving, om 12u 30 terug aan de voordeur. Gesloten, geen bericht aan de deur, aangebeld, geen reactie. Moet een mens dan nog telefonisch kosten doen om te weten te komen dat jullie er eventjes tussen uit waren en vrijdag namiddag terug beschikbaar! Terwijl we een bevestigende reservatie in onze mailbox hebben. Echt nooit meegemaakt in een restaurant, proficiat! We komen speciaal voor jullie naar Brugge met de trein (kosten) en moeten dan ook nog telefoneren (kosten) om dan elders te moeten betalen om te eten (kosten) want we hadden een vivaboxbon voor jullie. Benieuwd wat u hier op te zeggen hebt. Wij verwachten compensatie. Cappelleman-Seyler.

Luc Cappelleman
0 Favoris
1 Avis
Avis du  01/09/2016 10:55

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reserveerden we op 12/8 voor 2 ...

Zevende hemel, zoals u hieronder ziet reserveerden we op 12/8 voor 2 personen bij jullie vandaag 31/8 om 12u30. Gisteren kregen we bovendien een email van jullie om ons er aan te herinneren dat zeker niet te vergeten. De tafel zou wel eens leeg kunnen komen te staan door onze vergetelheid met economisch verlies voor jullie, begrijpelijk. Onze ervaring vandaag bij jullie was onbeschrijflijk. Eerlijk, nog nooit mee gemaakt! Om zeker niet te laat te zijn waren we alvast een uurtje voordien op verkenning geweest. Rond 11u30 (jullie openingsuur volgens vivabox) waren we daar, er werd een levering frisdrank binnen gebracht. De tafels op het terras waren wel nog niet gedekt. Goed, wat geduld, een uurtje wandelen in de omgeving, om 12u 30 terug aan de voordeur. Gesloten, geen bericht aan de deur, aangebeld, geen reactie. Moet een mens dan nog telefonisch kosten doen om te weten te komen dat jullie er eventjes tussen uit waren en vrijdag namiddag terug beschikbaar! Terwijl we een bevestigende reservatie in onze mailbox hebben. Echt nooit meegemaakt in een restaurant, proficiat! We komen speciaal voor jullie naar Brugge met de trein (kosten) en moeten dan ook nog telefoneren (kosten) om dan elders te moeten betalen om te eten (kosten) want we hadden een vivaboxbon voor jullie. Benieuwd wat u hier op te zeggen hebt. Wij verwachten compensatie. Cappelleman-Seyler.