Avis

placeholder Bryan Vandamme
BryanVandamme
Avis du  08/10/2017 20:23

Super lekker gegeten en zeer goede service

Ik ben niet echt iemand die recensies schrijft maar ik zal meteen met de deur in huis vallen. Het was gewoon perfect. Na veel recensies gelezen te hebben zowel op deze site alsook op TripAdvisor hadden wij stiekem wel "hoge" verwachtingen. Natuurlijk kan het altijd wel eens minder zijn, fonduen is nooit een eenvoudige zaak, ook niet voor het personeel, maar vanaf we binnen kwamen voelden wij ons super op ons gemak. Wij waren met 4 waarvan 2 vegetarisch (op voorhand gemeld bij reservatie). De gastvrouw stelde dan ook, maar dan ook alles, in het werk om ons een prachtige avond te bezorgen. Letterlijk, alles werd duidelijk uitgelegd en we kregen tot in detail alle aperitieven uitgelegd. De prijzen zijn prijs/kwaliteit, zeker als je in hartje Mechelen zit, en het eten was echt vers, wat toch zeer belangrijk is. We hebben nadien nog zitten discussiëren om toch een verbeterpunt te kunnen aanhalen maar die vonden we niet meteen. Als we toch iets moeten zeggen dan zou het de akoestiek zijn. Maar kijk, op een zaterdagavond, volledig vol, in zo'n prachtig pand, dat nemen we er gerust bij. Wij zijn afkomstig uit hartje Antwerpen.. maar eerlijk, als we nogmaals gaan fonduen, dan zal het toch opnieuw in Mechelen zijn, haha.

Bryan Vandamme
Avis du  08/10/2017 20:23