Avis
Restaurant Bella Vista
Molenhoek 21
1840 LONDERZEEL
Linda Lambrechts
LindaLambrechts
Avis du
15/04/2025 08:24
Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel...
Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel gehad we waren met 5 personen en zaten aan een tafel voor 4.
Linda Lambrechts
0 Favoris
0 Avis
Avis du
15/04/2025 08:24
Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel...
Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel gehad we waren met 5 personen en zaten aan een tafel voor 4.