Avis

Restaurant Bella Vista

Molenhoek 21 1840 LONDERZEEL
Linda Lambrechts
LindaLambrechts
Avis du  15/04/2025 08:24
Linda recommande ce restaurant pour:

Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel...

Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel gehad we waren met 5 personen en zaten aan een tafel voor 4.

Linda Lambrechts
0 Favoris
0 Avis
Avis du  15/04/2025 08:24
Linda recommande ce restaurant pour:

Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel...

Al het eten en service was goed . Alleen had ik graag een andere tafel gehad we waren met 5 personen en zaten aan een tafel voor 4.