Avis
Restaurant Ellis Gourmet Burger
We hadden via tablebooker gereserveerd en social deal info alsook diee...
We hadden via tablebooker gereserveerd en social deal info alsook dieet/allergie-informatie gedeeld. Onze ervaring leert echter dat deze extra info niet gelezen werd. Jammer, want hierdoor werd er nuttige tijd verloren. Het was onduidelijk wat tot het aanbod behoorde en men was niet voorbereid voor de allergenen. Voor de rest verliep het boekingssysteem prima. Ook aanpassingen zijn makkelijk door te geven. We hadden 2u15min voorzien om een 2-gangendiner te nuttigen, maar dit bleek onvoldoende. Damian G heeft ons fantastisch geholpen met allergie-informatie in de DK vestiging te A'pen - echt chapeau!! De negatieve ervaring is volledig te wijten aan het hoofdgerecht dat pas ca 2u na aankomst werd geleverd voor onze tafel. Andere tafels rondom ons waren al aan tweede bezetting bezig. Ook nadat we na ca 1u wachten hadden aangegeven dat we in tijdsnood geraakten, bleef snelle actie of communicatie uit. Uiteindelijk hadden we 15min om ons hoofdgerecht te nuttigen. Hebben dan wel waardebon voor missende desserts gekregen - waarvoor dank. Ondanks het lekkere eten was de totaalbeleving negatief owv zeer lange wachttijd en het niet lezen van de geleverde info bij de reservatie. Zonde, want het Ellis concept en aanbod spreekt zeker aan.
We hadden via tablebooker gereserveerd en social deal info alsook diee...
We hadden via tablebooker gereserveerd en social deal info alsook dieet/allergie-informatie gedeeld. Onze ervaring leert echter dat deze extra info niet gelezen werd. Jammer, want hierdoor werd er nuttige tijd verloren. Het was onduidelijk wat tot het aanbod behoorde en men was niet voorbereid voor de allergenen. Voor de rest verliep het boekingssysteem prima. Ook aanpassingen zijn makkelijk door te geven. We hadden 2u15min voorzien om een 2-gangendiner te nuttigen, maar dit bleek onvoldoende. Damian G heeft ons fantastisch geholpen met allergie-informatie in de DK vestiging te A'pen - echt chapeau!! De negatieve ervaring is volledig te wijten aan het hoofdgerecht dat pas ca 2u na aankomst werd geleverd voor onze tafel. Andere tafels rondom ons waren al aan tweede bezetting bezig. Ook nadat we na ca 1u wachten hadden aangegeven dat we in tijdsnood geraakten, bleef snelle actie of communicatie uit. Uiteindelijk hadden we 15min om ons hoofdgerecht te nuttigen. Hebben dan wel waardebon voor missende desserts gekregen - waarvoor dank. Ondanks het lekkere eten was de totaalbeleving negatief owv zeer lange wachttijd en het niet lezen van de geleverde info bij de reservatie. Zonde, want het Ellis concept en aanbod spreekt zeker aan.