Avis

Restaurant Bistro Henriette

Sluisstraat 68 8300 KNOKKE
Monica Schram
MonicaSchram
Avis du  01/11/2025 11:18
Monica recommande ce restaurant pour:

Super vriendelijke bediening. Het eten is altijd top. Compliment aan d...

Super vriendelijke bediening. Het eten is altijd top. Compliment aan de kok(in)

Monica Schram
0 Favoris
0 Avis
Avis du  01/11/2025 11:18
Monica recommande ce restaurant pour:

Super vriendelijke bediening. Het eten is altijd top. Compliment aan d...

Super vriendelijke bediening. Het eten is altijd top. Compliment aan de kok(in)