Avis

Restaurant Bistro De Kruidenmolen (klemskerke)

Dorpsstraat 1 8420 LE COQ
Roger Passchyn GISTEL, Belgium
RogerPasschyn
Avis du  24/03/2015 11:54
Roger recommande ce restaurant pour:

Uitstekende keuken, mooi kader maar gebrekkige communicatie kan tot misverstanden leiden

Wij hadden zowel bij de reservatie als bij het binnenkomen in het restaurant duidelijk gemaakt dat we de promo 3-gangenlunch voor de Restodays wilden nuttigen. De kelner merkte echter meteen op, beklemtoonde zelfs dat er geen bezwaar was om voor zowel voor- als hoofdgerecht iets van de kaart te nemen. Wij gingen er van uit dat dit binnen het promomenu mogelijk was gezien wij er geen twijfel over hadden laten bestaan dat we de promo 3-gangenlunch voor de Restodays wilden nuttigen. Bij afrekening bleek echter dat de prijzen van de kaart en niet de promoprijs aangerekend werd. Omdat wij daar bezwaar tegen inbrachten, werd uiteindelijk wel de promoprijs aangerekend, maar het zorgde wel voor een ongezellige afsluiter van een voor de rest overigens uitstekende maaltijd. Wij hopen dat de restauranthouders er in de toekomst zaak zullen van maken om hun gasten correct en duidelijk in te lichten over wat aangeboden wordt zodat misverstanden vermeden kunnen worden en de gasten met een gevoel van welbehagen het restaurant zullen kunnen verlaten.

Roger Passchyn
Avis du  24/03/2015 11:54