Avis

Restaurant Plein12

Gemeenteplein 12 1700 DILBEEK
Annemie Ceuppens
AnnemieCeuppens
Avis du  22/05/2021 21:03
Annemie recommande ce restaurant pour:

Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangena...

Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangename sfeer ....we gaan zeker terug

Annemie Ceuppens
0 Favoris
0 Avis
Avis du  22/05/2021 21:03
Annemie recommande ce restaurant pour:

Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangena...

Uitstekende service en lekker eten op verwarmd terras ... Heel aangename sfeer ....we gaan zeker terug