Avis

Restaurant Bife Churrasco

De Keyserlei 47 2018 ANVERS
Ansjelien Gils
AnsjelienGils
Avis du  28/09/2025 17:07
Ansjelien recommande ce restaurant pour:

Gezellig restaurant, klein maar fijn! Vriendelijke personeel en lekker...

Gezellig restaurant, klein maar fijn! Vriendelijke personeel en lekker eten.

Ansjelien Gils
0 Favoris
0 Avis
Avis du  28/09/2025 17:07
Ansjelien recommande ce restaurant pour:

Gezellig restaurant, klein maar fijn! Vriendelijke personeel en lekker...

Gezellig restaurant, klein maar fijn! Vriendelijke personeel en lekker eten.