Avis

Restaurant Bottarga

Albert I Promenade 64 8400 OSTENDE
Wim D’haese
WimD’haese
Avis du  06/08/2021 10:41
Wim recommande ce restaurant pour:

Zoals steeds: lekker gegeten. Cocktails, zeker de Mojito, werden minde...

Zoals steeds: lekker gegeten. Cocktails, zeker de Mojito, werden minder gesmaakt.

Wim D’haese
0 Favoris
0 Avis
Avis du  06/08/2021 10:41
Wim recommande ce restaurant pour:

Zoals steeds: lekker gegeten. Cocktails, zeker de Mojito, werden minde...

Zoals steeds: lekker gegeten. Cocktails, zeker de Mojito, werden minder gesmaakt.