Avis

Restaurant La Fleche

Koning Albertplein 8 2800 MALINES
Avis du  30/08/2013 16:33

niet aan te raden

Na vele jaren deze zaak bezocht te hebben, is de kwaliteit geleidelijk sterk achteruit gegaan. Dit is een ervaring die ook vrienden van ons gehad hebben. Daarenboven is de zaakvoeder niet echt beleefd....Als er als eens iets misloopt in de keuken, wat altijd kan gebeuren en dat wij niemand kunnen verwijten, krijg je amper, of meestal geen excuus. Het is meestal een fout van de persoon in de keuken en daar blijft het dan bij. Zelf als waren wij jaren klant, kregen we amper een excuus aangeboden van de zaakvoeder toen ons eten volledig in het honderd gelopen was. We komen er niet meer!

Avis du  30/08/2013 16:33

niet aan te raden

Restaurant Fonduehuisje Die Broederkes

Minderbroedersgang 4 2800 MALINES
Avis du  30/08/2013 16:28

wat een ervaring

Allerleid soorten fondue, zowel vis vlees (verschillende soorten) als gemengd. De slaatjes en aardappelen zijn a volonté. Je kunt best honger hebben want er is meer dan genoeg! De bediening is super vriendelijk en de zaak is altijd volgens een seizoensthema ingericht altijd plezant voor kleine feestjes, verjaardagen,....

Avis du  30/08/2013 16:28

wat een ervaring

Restaurant La Terrazza

Auwegemstraat 36 2800 MALINES
Avis du  30/08/2013 16:22

Italiaans restaurant

Een authentiek Italiaans restaurant met een zeer uitgebreide kaart! Vooral aangenaam in de zomer op het Terras. De inrichting binnen is iets minder binnen,... niet zo gezellig. Maar het eten is goed en gemiddeld van prijs. Ook voor kinderen (pastas en pizzas).

Avis du  30/08/2013 16:22

Italiaans restaurant

Restaurant Camogli

Leopoldstraat 48 2800 MALINES
Avis du  30/08/2013 16:19

Goede pastas!!

Een goed pastahuis, waar vooral alles wat op het bord komt zeer goed is. Bediening vriendelijk en efficient. De inrichting kan iets beter. Wij zijn er ook al geweest met een groep, en hebben toen het pastabuffet genomen, wat zeeeeeer goed was, gevarieerd en lekker en meer dan voldoende voor iedereen. Er bestaan verschillend formules met al dan niet voorgerecht of dessert.

Avis du  30/08/2013 16:19

Goede pastas!!

Restaurant Paters Vaetje

Blauwmoezelstraat 1 2000 ANVERS-CENTRE
Avis du  30/08/2013 14:03

DE bruine kroeg van Antwerpen

De kroeg om even door te zakken, te ontspannen en een klein hapje te eten. Goede ontspannen sfeer en aangename drukte.

Avis du  30/08/2013 14:03

DE bruine kroeg van Antwerpen