Avis

Emiel Clauslaan 141 9800 DEINZE
Avis du  20/08/2017 15:22
Luc recommande ce restaurant pour:

Altijd gezellig en kwaliteit

Al verschillende keren hier geweest en het mag gezegd : vriendelijk personeel, mooi gelegen aan de leie met een heel leuk terras, altijd lekker eten met prima prijs/kwaliteit!

Avis du  20/08/2017 15:22
Luc recommande ce restaurant pour:

Altijd gezellig en kwaliteit

Restaurant Jan Verhels

Stationsstraat 33 9810 EKE - NAZARETH
Avis du  04/11/2014 10:35

mooie ervaring

Voor de eerste keer hier naar toe geweest. We namen het discovery menu, 65 Euro glaasje champagne - water - wijn inbegrepen. Hiervoor kregen we : 2 lekkere aperitiefhapjes, 2 hoofdgerechtjes, 1 dessert. Alles werd zeer smaakvol opgediend door de chef-kok. Minpuntje was wel de zeer harde zeste citroensmaak bij het tongetje. Groot pluspunt : zeer lekkere wijnen van topklasse. Ook top : de heel vriendelijke en aangename bediening van de chef-kok zelf. Prijs/kwaliteit is het ok. Is wel vrij klein interieur met zo'n 24 plaatsen, de ligging zelf is ook niets speciaals.

Avis du  04/11/2014 10:35

mooie ervaring

Restaurant Bonaparte

Steenweg 231 9810 EKE - NAZARETH
Avis du  04/11/2014 10:24

Website actueel ?

Recent hier over de middag gaan eten. Op de website hadden we eerst eens gekeken naar de kaart en de menu's. Wanneer we in het restaurant de menu kaart krijgen, blijken de meeste gerechten en zeker het menu 'Bonaparte' totaal anders zijn. Dit zou toch echt niet mogen, vraag is dan ook of de website eigenlijk up-to-date gehouden wordt. De gerechten die we uiteindelijk kregen waren redelijk goed, maar wel wat prijzig. Bediening vrij afstandelijk en koel. Voor 4 personen kregen we een klein kommetje frieten, we hebben onmiddellijk een bijkomende kom gevraagd die we ook direct kregen.

Avis du  04/11/2014 10:24

Website actueel ?

Restaurant De Gulden Spoor

't Zand 22 8000 BRUGES CENTRE
Avis du  18/08/2014 18:57

Goed restaurant aan het 't Zand

Toevallig dit restaurant aan het 't Zand uitgekozen en lunchmenu genomen voor 14.5 Euro. We hadden een lekkere soep met krokante broodjes, daarna tongrolletjes met kroketjes en een lekkere wijnsaus (mooi gepresenteerd) en als afsluiter een ijsbekertje brazilienne. Voor ons was dit toch echt een heel aangename verrassing. Bediening was zeker ok en de andere mensen die het restaurant binnenkwamen werden beleefd/vriendelijk ontvangen. Dus onze ervaring was alleen maar positief, we gaan zeker nog eens terug als we in Brugge zijn.

Avis du  18/08/2014 18:57

Goed restaurant aan het 't Zand

Restaurant Firenze

Sint-Amandstraat 1 9000 GAND
Avis du  18/08/2014 09:48

Authentiek Italiaans, altijd zeer goed

In dit restaurant gaan we al ruim 25 jaar. Nog altijd zelfde eigenaars en grotendeels ook zelfde personeel. Mooi interieur, bijna steeds alle tafeltjes volzet (reservatie meestal aangewezen). Lekkere gerechten, zowel pasta's - pizza of lasagne als Italiaanse klassiekers. Huiswijn ook zeer aan te bevelen. Goede bediening.

Avis du  18/08/2014 09:48

Authentiek Italiaans, altijd zeer goed