Avis

Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine

Groenplaats 8 2000 ANVERS-CENTRE
Kristof Lemmens
KristofLemmens
Avis du  11/07/2021 10:55
Kristof recommande ce restaurant pour:

De sushi was geweldig lekker, Voor de 18de verjaardag van mijn vriendi...

De sushi was geweldig lekker, Voor de 18de verjaardag van mijn vriendin hadden ze ook een leuke verrassing voorzien en het maakte echt onze dag!

Kristof Lemmens
0 Favoris
0 Avis
Avis du  11/07/2021 10:55
Kristof recommande ce restaurant pour:

De sushi was geweldig lekker, Voor de 18de verjaardag van mijn vriendi...

De sushi was geweldig lekker, Voor de 18de verjaardag van mijn vriendin hadden ze ook een leuke verrassing voorzien en het maakte echt onze dag!