Avis
Restaurant Yakuza
Abdijstraat 261
2020 ANVERS
Zinab H.
Zinab H.
Avis du
03/08/2025 13:30
De interieur zag er zo leuk uit ook de persoon die ons bediende was ke...
De interieur zag er zo leuk uit ook de persoon die ons bediende was kei respectvol en lief het eten en drinken waren zo lekker ik en me zusje komen zeker nog is terug het was de moeite waard!
Zinab H.
0 Favoris
0 Avis
Avis du
03/08/2025 13:30
De interieur zag er zo leuk uit ook de persoon die ons bediende was ke...
De interieur zag er zo leuk uit ook de persoon die ons bediende was kei respectvol en lief het eten en drinken waren zo lekker ik en me zusje komen zeker nog is terug het was de moeite waard!