Avis

Restaurant Oishi Sushi & Grill

Stationsplein 8C 9100 SAINT-NICOLAS
Kyana Van den Branden
KyanaVan den Branden
Avis du  18/10/2025 18:47
Kyana recommande ce restaurant pour:

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!...

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!

Kyana Van den Branden
0 Favoris
0 Avis
Avis du  18/10/2025 18:47
Kyana recommande ce restaurant pour:

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!...

Heel vriendelijk personeel elke keer, het eten is er ook super lekker!