Avis

Restaurant Kopenhagen

Vierde Lancierslaan 40 3300 TIRLEMONT
Annick r.
Annick r.
Avis du  29/10/2025 11:36
Annick r. recommande ce restaurant pour:

Het was zeer lekker,vriendelijke bediening en super gezellig !! Wij k...

Het was zeer lekker,vriendelijke bediening en super gezellig !! Wij komen zeker terug Annick

Annick r. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  29/10/2025 11:36
Annick r. recommande ce restaurant pour:

Het was zeer lekker,vriendelijke bediening en super gezellig !! Wij k...

Het was zeer lekker,vriendelijke bediening en super gezellig !! Wij komen zeker terug Annick