Avis

Restaurant L'orchidee

Lippenslaan 130 8300 KNOKKE-HEIST
Ludo Stubbe
LudoStubbe
Avis du  13/08/2021 11:17
Ludo recommande ce restaurant pour:

Bediening ondermaats en nors. Veel personeel maar slechts 1 meisje sto...

Bediening ondermaats en nors. Veel personeel maar slechts 1 meisje stond in voor alle bestellingen, betalingen en takelwagen, zodat we 2x 15 min moesten wachten om aperitief en daarna wijn te kunnen bestellen. Eten gewoon Thais maar 10 euro extra vragen voor gebakken rijst met ei en krab is ongehoord temeer omdat het surimi was.

Ludo Stubbe
0 Favoris
0 Avis
Avis du  13/08/2021 11:17
Ludo recommande ce restaurant pour:

Bediening ondermaats en nors. Veel personeel maar slechts 1 meisje sto...

Bediening ondermaats en nors. Veel personeel maar slechts 1 meisje stond in voor alle bestellingen, betalingen en takelwagen, zodat we 2x 15 min moesten wachten om aperitief en daarna wijn te kunnen bestellen. Eten gewoon Thais maar 10 euro extra vragen voor gebakken rijst met ei en krab is ongehoord temeer omdat het surimi was.