Avis

Restaurant Olli’s Burgers - Bar

Itterbeeksebaan 221 1700 DILBEEK
Laura Pirro
LauraPirro
Avis du  08/01/2023 10:01
Laura recommande ce restaurant pour:

Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Se...

Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Service viel wel een beetje tegen, want het was niet zo snel en ook kwa taal waren er soms communicatie problemen.

Laura Pirro
0 Favoris
0 Avis
Avis du  08/01/2023 10:01
Laura recommande ce restaurant pour:

Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Se...

Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Service viel wel een beetje tegen, want het was niet zo snel en ook kwa taal waren er soms communicatie problemen.