Avis
Restaurant Olli’s Burgers - Bar
Itterbeeksebaan 221
1700 DILBEEK
Laura Pirro
LauraPirro
Avis du
08/01/2023 10:01
Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Se...
Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Service viel wel een beetje tegen, want het was niet zo snel en ook kwa taal waren er soms communicatie problemen.
Laura Pirro
0 Favoris
0 Avis
Avis du
08/01/2023 10:01
Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Se...
Burgers waren lekker en porties groot genoeg. Voor een goede prijs. Service viel wel een beetje tegen, want het was niet zo snel en ook kwa taal waren er soms communicatie problemen.