Avis
Restaurant Gå Nord
Hardenvoort 5
2060 ANVERS
Huygen Luc
HuygenLuc
Avis du
29/12/2024 10:42
Het was te koud in het restaurant en we werden in een uithoek geplaats...
Het was te koud in het restaurant en we werden in een uithoek geplaatst ondanks er maar 4 tafels bezet waren hadden we beter in het eerste gedeelte gezeten. De combinatie vis met wilde paddenstoelen was niet zo lekker.
Huygen Luc
0 Favoris
0 Avis
Avis du
29/12/2024 10:42
Het was te koud in het restaurant en we werden in een uithoek geplaats...
Het was te koud in het restaurant en we werden in een uithoek geplaatst ondanks er maar 4 tafels bezet waren hadden we beter in het eerste gedeelte gezeten. De combinatie vis met wilde paddenstoelen was niet zo lekker.