Avis

Restaurant Brasserie Den Abattoir

Vlaamse Kaai 48 2000 ANVERS-CENTRE
Chantal Gozin
ChantalGozin
Avis du  27/07/2025 11:26
Chantal recommande ce restaurant pour:

Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging h...

Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging het vragen aan de kok Een min punt : de steile trappen om naar WC te gaan

Chantal Gozin
0 Favoris
0 Avis
Avis du  27/07/2025 11:26
Chantal recommande ce restaurant pour:

Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging h...

Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging het vragen aan de kok Een min punt : de steile trappen om naar WC te gaan