Avis
Restaurant Brasserie Den Abattoir
Vlaamse Kaai 48
2000 ANVERS-CENTRE
Chantal Gozin
ChantalGozin
Avis du
27/07/2025 11:26
Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging h...
Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging het vragen aan de kok Een min punt : de steile trappen om naar WC te gaan
Chantal Gozin
0 Favoris
0 Avis
Avis du
27/07/2025 11:26
Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging h...
Zeer vriendelijke bediening met een glimlach, wat ze niet wist, ging het vragen aan de kok Een min punt : de steile trappen om naar WC te gaan