Budget
€€
Note moyenne des avis
8.9 Basé sur 4892 avis
Service
Qualité du repas
Cadre
4892 personnes ont donné leur avis sur ce restaurant
En partageant vos expériences, vous guidez les autres visiteurs dans leur choix
Stéphane
Avis du: 18/05/2025
Stéphane recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Ce n'est pas notre Van Der Valk préféré, les...

Ce n'est pas notre Van Der Valk préféré, les chambres sont simples mais ça reste une bonne adresse. Cependant, j'ai deux bémols, l'hôtel organise des fêtes de mariage dans son établissement, la musique s'entend suffisamment dans les chambres pour juger les chambres "non calme" (j'étais dans la 205) Vers 17h00, nous avions posé la question à la réception concernant ce mariage et le calme la nuit. On m'a rassuré en m'indiquant que la salle était bien à l'écart et qu'il n'y aurait pas de problème pour le bruit. On ne m'a pas proposé une autre chambre à ce moment. 2ème bémol, nous avons été prendre un verre dans la nouvelle partie extérieure de l'hôtel, face au Dyle, les pieds dans le sable, c'est sympa. Mais, on n'a pas le choix, il faut scanner un qrcode avec son téléphone puis passer sa commande sur l'app Jamezz. Nous avons payé par payconiq à 17h47 (order #31 510498-888014). Après 20 minutes, nous nous sommes manifesté et le personnel n'avait pas de trace de notre commande. Nous avons du montrer notre preuve de payement et le numéro de commande Jamezz. Après avoir insisté, nous avons finalement reçu notre commande à 18h19. Restaurant et petit déjeuné très bien. Nous sommes habitués aux hôtels Van der Valk et, malgré ces 2 bémols, nous sommes satisfaits du standing général de ce Van der Valk de Malines

vinnie
Avis du: 18/05/2025
vinnie recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy

Restaurant is mooi maar eten viel wat tegen...

Restaurant is mooi maar eten viel wat tegen de cote a los was niet wat het moest zijn voor zijn geld.

Danny
Avis du: 18/05/2025
Danny recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Alles in orde...

Alles in orde

Stephanie
Avis du: 18/05/2025
Stephanie recommande ce restaurant pour: Groupes, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Heel lekker en topbediening!...

Heel lekker en topbediening!

Sonja
Avis du: 18/05/2025
Sonja recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy

Goede bediening. Lekker eten....

Goede bediening. Lekker eten.

Veerle
Avis du: 17/05/2025
Veerle recommande ce restaurant pour: Cadre trendy

Wij hadden een talentvolle serveerster aan...

Wij hadden een talentvolle serveerster aan ons tafel. Ze stond nog maar net in het vak. Klasse

reveraert
Avis du: 16/05/2025
reveraert recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

Ontbijt is uitgebreid. Zeer vriendelijk persone...

Ontbijt is uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel Gezellig interieur En kleine verrassing voor de 80jarige Dank

verbist
Avis du: 16/05/2025
verbist recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

warme ontvangst - vriendelijk personeel - uitge...

warme ontvangst - vriendelijk personeel - uitgebreid buffet voor elk wat wils en alles vers keuze te over

Ann J.
Avis du: 15/05/2025
Ann J. recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Alles was tip top in orde,gezellig tafeltje...

Alles was tip top in orde,gezellig tafeltje mooi versierd. Dikke pluim voor het personeel!

Raf
Avis du: 15/05/2025
Raf recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy

We hadden in het restaurant, verbonden aan...

We hadden in het restaurant, verbonden aan Van der Valk Hotel Mechelen, naast nog heel wat andere zaken, pasta met truffel. Een hele lekkere pasta. Alleen, de truffel waarvoor we zo'n 17 euro per persoon moesten bijbetalen, ontbrak. We lieten een dienster weten dat de truffel ontbrak en dat ze die niet mocht aanrekenen. In de keuken beweerde men dat er wel truffel op was. We konden er echter niets van proeven of ruiken. We zagen ook geen truffel liggen. We lieten het opnieuw weten, deze keer aan een andere dienster. Na een tijdje, toen onze pasta zo goed als op was, kwam men nog met "extra" truffel. We hebben dat geweigerd omdat onze pasta toen al zo goed als op was. We lieten nogmaals weten dat de truffel er niet op was. Vervolgens kwam de chef aan onze tafel om nogmaals uit te leggen dat er wel degelijk truffel op was. Ik zei dat we het niet konden ruiken of proeven, en het ook niet zagen liggen. Bij zijn antwoord viel ik bijna van zijn stoel. Hij zei nl. dat de mensen maar niet zo dom moesten zijn om 17 euro te betalen voor iets dat je niet proeft. Jawadde! Uiteindelijk hadden we na drie keer aangegeven te hebben dat de truffel ontbrak toch een rekening met 2 X 17 euro extra voor truffel. De dienster zei dat we nog eens een vierde keer moesten gaan klagen bij het management als die we de truffel niet wilden betalen. We hebben dat dan uiteindelijk maar betaald. Het is geen slecht restaurant, maar zowat alle regels van correcte bediening werden overtreden.

Tous les avis de ce restaurant