Avis

Oude Koornmarkt 47 2000 ANVERS-CENTRE
Mark Noteboom
MarkNoteboom

Een uur gewacht zonder resultaat.

Wat een tijdverspilling! Ik kwam binnen in een nagenoeg leeg restaurant, en ik hoop na mijn bezoek dat dit ook zo blijft... Heb een uur gewacht, zonder iets op tafel te krijgen. De onvriendelijke 'bediening' begreep ook nauwelijks wat ik vroeg. Ben hier zonder eten vertrokken en zal hier nooit meer een voet binnnezetten, noch dit 'restaurant' aanbevelen aan mijn ergste vijand. Jammer dat ik hier minimum 1 ster moet geven, anders was dit een dikke nul!

Mark Noteboom

Restaurant Grieks Restaurant Apollon