Avis

FilipDe Witte
Avis du  19/09/2015 09:28
Filip recommande ce restaurant pour:

Aangenaam tafelen...

Met een groepje van 5 mensen hebben wij alweer genoten van het lekkere eten en de vriendelijke service in restaurant Het stoofpotje II. Qua prijs, kwaliteit en keuze zijn wij heel tevreden over de aangeboden lunchgerechten. Vermits het zo gezellig was ging de tijd snel en bleek het dat wij plots nog de laatste aanwezigen waren. Ook daar maakten de mensen van de bediening geen probleem van en bleven zij ons heel vriendelijk bedienen. Het was niet onze eerste keer dat wij daar culinair genoten hebben maar het zal zeker niet onze laatste keer geweest zijn. Tot binnenkort!

Filip De Witte
Avis du  19/09/2015 09:28