Avis

Hollandsebaan 7 2440 GEEL
Cathérine De Corte
CathérineDe Corte
Avis du  11/10/2016 12:00

Ik heb er reeds meerdere malen een resto.be reservatie geboekt met mij...

Ik heb er reeds meerdere malen een resto.be reservatie geboekt met mijn partner. Vorige keren telkens zeer tevreden over keuken en bediening maar deze keer teleurgesteld in het vlees van het hoofdgerecht. Lamsvlees was meer vet dan vlees, " zeer minieme" hoeveelheid bovendien. Jammer want we overwegen op een andere locatie te reserveren in de toekomst.

Cathérine De Corte
Avis du  11/10/2016 12:00

Ik heb er reeds meerdere malen een resto.be reservatie geboekt met mij...

Restaurant Smooth & Tasty

Waalse Kaai 54 2000 ANVERS-CENTRE
Cathérine De Corte
CathérineDe Corte
Avis du  13/10/2013 12:37

Vriendelijk onthaal, lekkere gerechten en wijn

Bijzonder vriendelijke ontvangst, gezellige inrichting doch de akoestiek viel tegen waardoor het heel luidruchtig was en je moeite had met communiceren. De gerechten waren culinair lekker, goede productkeuze.

Cathérine De Corte
Avis du  13/10/2013 12:37

Vriendelijk onthaal, lekkere gerechten en wijn

×

Devenez membre de Resto.be

Plus de 385 000 personnes sont inscrites sur Resto.be !

Rejoignez notre communauté et profitez de nombreux avantages en tant que membre Resto.be :

Recevez des offres promotionnelles personnalisées
Gérez vos propres listes (wishlist, Favoris, J’ai visité, …), vos réservations en ligne, vos avis, vos informations personnelles
Accédez aux réservations en avant-première pour certains de nos événements incontournables tels que les RestoDays

Inscrivez-vous avec votre compte Facebook

Recommandé

Le moyen le plus facile de vous connecter à Resto.be

ou

Remplissez les informations ci-dessous