Avis

Restaurant Lunch Garden Wijnegem

Dorenboslaan 2 2110 WIJNEGEM
Avis du  13/10/2015 19:03

Goed eten,mooi restaurant,vriendelijk personeel

Omdat ik gisterenavond op een evenement in de Lotto Arena in Merksem moest zijn ben ik met mijn partner in de LG van Wijnegem gaan eten.Deze is in het shoppingcentrum gelegen maar heeft ook een ingang aan de parking.En WAAAAW wat een mooi restaurant.Ik ben voor de lamsnavarin met puree en daarbij nog een schoteltje warme groentjes (spruitjes en worteltjes)gegaan en mijn partner voor de hamrolletjes XXL met puree.Beide waren goed warm en heel lekker,ook de groentjes waren tussen warm en lauw maar tot mijn grote verrassing niet plat maar wel beetgaar.En wat een grote keuze voor dessert.De chocoladetaart met chocoladevulling(groot stuk)ging bij mij zoetjes binnen en de rijstpap met kriekjes is ook naar binnen gelepeld door mijn partner.Al bij al was dit een zeer geslaagde avond en dit ook dankzij het personeel dat behulpzaam en zeer vriendelijk was.Deze LG staat bij ons nu op de eerste plaats.

Avis du  13/10/2015 19:03

Goed eten,mooi restaurant,vriendelijk personeel

Restaurant Lunch Garden Jabbeke

Jabbeke richting Brussel E40 8490 JABBEKE
Avis du  05/10/2015 15:05

Lekker eten en vriendelijk personeel

Op zondagavond met een collega gaan eten in de Lunch Garden in Jabbeke, deze is gelegen langs de autosnelweg E40 richting Brussel.Mijn collega koos voor de Hespenrolletjes XXL+ puree waar dessert en drank in de prijs is inbegrepen. Ikzelf ben voor de stoverij bereid met Leffebier, krokketjes en als warme groentjes bloemkool gegaan, voor dessert nam ik een chocolademousse. De krokketjes moesten nog gebakken worden maar we konden al wel afrekenen aan de kassa. Met de bons geen problemen. Na enkele minuutjes kwamen ze mijn bord aan tafel brengen en wenste ze ons nog een smakelijk eten. Mijn collega vond zijn hespenrolletjes met puree lekker . Ook mijn schotel was lekker ,beide schotels waren goed warm , ook mijn groentjes en daar was ik aangenaam door verrast (hier bedekken ze de groentenschalen met een glazen deksel waardoor ze warm blijven). Het restaurant is niet zo groot, maar wel heel proper en het personeel is vriendelijk en beleefd, ook zijn hier de prijzen niet duurder dan in een andere Lunch Garden.

Avis du  05/10/2015 15:05

Lekker eten en vriendelijk personeel

Restaurant Lunch Garden Lier

Lintsesteenweg 6 2500 LIER
Avis du  29/09/2015 23:50

Half om half

Het restaurant is wel mooi ingericht maar het personeel mocht vriendelijker zijn.Ik had gekozen voor rundsstoverij met kroketjes en warme groentjes , een cola light en bananentaart en mijn collega voor hamrolletjes met puree,cola en een eclair.De rundsstoverij was lekker maar wel wat weinig (4 kleine stukjes)de kroketjes slap en lauw en de warme groentjes waren koud.Mijn bananentaart daar was de pudding nog van bevrozen.In de hamrolletjes was het witloof halfrauw,de saus was goed van dikte en had een goede smaak,de puree was ook lauw maar heel goed van smaak.De eclair was goed maar niet om over te stoeffen.Alles in totaal aan de prijs van 24,99€.

Avis du  29/09/2015 23:50

Half om half

Restaurant Lunch Garden Edegem

Prins Boudewijnlaan 304 2650 EDEGEM
Avis du  26/09/2015 20:49

Mooi ruim en licht interieur en nog lekker eten ook.

Gisteren in Edegem gaan eten,stoofvlees met kroketjes en mijn collega hespenrolletjes met puree.Dit was zeer lekker,het restaurant is volledig vernieuwd en is nu mooi en zeer licht.Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Wat enkele jaren geleden in mijn boek als slecht eten en service stond genoteerd vinden wij dit nu top en zeker voor herhaling vatbaar.Ik ben blij dat ik het gewaagd heb om deze toch nog eens te proberen.

Avis du  26/09/2015 20:49

Mooi ruim en licht interieur en nog lekker eten ook.

Restaurant Lunch Garden Waarloos Richting Brussel

Autosnelweg E19 Brussel 2840 RUMST
Avis du  24/09/2015 23:06

vriendelijke service

Goed voor een snelle hap,snelle en vriendelijke bediening,prijs ok.SchnitselXL met groentjes en puree voor 9.99€,Vol au ventXl voor 8,99€(nogal aan de weinige kant,ik denk een vergissing want leek maar een gewone portie)dessert:chocomousse en riz condé met aardbeien+drank voor 3€ elks

Avis du  24/09/2015 23:06

vriendelijke service

Restaurant Lunch Garden Wilrijk

Terbekehofdreef 1 2610 WILRIJK
Avis du  22/09/2015 21:52

Zijn geld niet waard

Samen met een collega gaan lunchen. Ik koos voor de mosselen en moest zelf nog achter de frieten vragen, op een bordje lagen al enkele koude frieten en daar gooide de man achter de toog gewoon andere frieten boven op, mijn collega bestelde een entrecote en het meisje keek op het menubord en zei "dat hebben wij niet" mijn collega zei haar dat dit een dunne lende was en dat kende ze wel, hij nam dit met frietjes en champignonsaus, beiden hebben we een cola en een stuk taart genomen. Bij de kassa gaf ik een bon voor 15€ korting af en mijn collega had een bon van - 5€ op 15€,dit liep al mis, het meisje achter de kassa riep er iemand bij , na veel gezever kwam het er op neer dat de bon van mijn collega niet scande omdat hij 10 cent tekort had, dus moest hij ofwel de volle pot betalen of iets bijnemen , dit was dan een potje ketchup ,Dit alles heeft zolang geduurd dat ons eten koud was. Ik heb nog een 2 de portie mosselen gaan halen en die waren wel warm en lekker . De steak was goed maar de saus smaakte naar afwaswater , de frieten waren dus koud en ook niet lekker . Hetgeen ons nog het beste gesmaakt heeft is de taart.

Avis du  22/09/2015 21:52

Zijn geld niet waard