Avis

Clockemstraat 12/001 3800 SAINT-TROND
Avis du  05/06/2016 18:29
bram recommande ce restaurant pour:

Super lekker gegeten

Heel lekker eten en uitstekende bediening. Wel jammer dat het rumoerig was. Heel verfijnde keuken.

Avis du  05/06/2016 18:29
bram recommande ce restaurant pour:

Super lekker gegeten

Restaurant Brasserie Maroon

Koning Albertplein 12A 2800 MALINES
Avis du  24/05/2014 20:41

lekker eten maar hou de stress onder controle

Hebben heel lekker gegeten. Juist de survice was niet dat. De bediening liep er supper druk rond terwijl de zaak nog niet half vol was. Je vraagt iets bij aan 2 mensen en ze vergeten het allebij. Wel excuses gehad en een koffie van het huis maar wat ik niet kon begrijpen is dat men vriendin niets werd aangeboden terwijl we met 2 aan een tafel zitten en ze zelf ook gevraagd had om iets bij te krijgen. Maar eten was lekker. Relax and smile zou ik zeggen naar de bediening, wat ga je doen als de zaak vol zit.

Avis du  24/05/2014 20:41

lekker eten maar hou de stress onder controle

Restaurant La Boya

Gebroeders Verhaegenstraat 16 2800 MALINES
Avis du  24/05/2014 20:31

gezellig om tappa`s te gaan eten

Een heel gezellige inrichting en ik ben er zelf al 3 keer gaan eten. Altijd heel tevreden en heel lekker gegeten. Echt een aanrader als je eens graag wat tapas wil eten.

Avis du  24/05/2014 20:31

gezellig om tappa`s te gaan eten

Restaurant Fonduehuisje Die Broederkes

Minderbroedersgang 4 2800 MALINES
Avis du  24/05/2014 20:25

super bediening en heel lekker eten

De gasvrouw die je ontvangt en je de uitleg over het menu geeft met volle overgave en "goesting". Super leuk dat er nog mensen zijn die plezier in hun werk hebben.Je komt zeker niet met honger van de tafel en je hebt lekker gegeten. Zeker een aanrader.

Avis du  24/05/2014 20:25

super bediening en heel lekker eten

Restaurant De Thien Gheboden

Wollenmarkt 4 2800 MALINES
Avis du  24/05/2014 20:16

zeer onvriendelijk

Een tijdje geleden hier komen eten. Een entrecote besteld met bearnaise saus. Het vlees was droog en super taai. Ik maak een opmerking aan de ober en als antwoord krijg ik "ah ja" en hij gaat weg. Is dat de reactie die je geeft???? Heb hier enorm slecht gegeten en kom zeker nooit meer terug. We gaan even een sigaretje roken op het terras en je krijgt al vieze blikken. Zeker geen aanrader amai. Ik geef men fooi wel ergens waar ze plezier hebben in hun werk en waar ik lekker eet.

Avis du  24/05/2014 20:16

zeer onvriendelijk