Avis

Ad Leenhouwers
AdLeenhouwers
Avis du  15/10/2011 20:43

Het ultieme genot

Vrijdagavond 14 oktober met 4 personen gedineerd in La bonne de la mer. Vriendelijke en beleefde ontvangst door gastvrouwe, uitmuntende bediening en uitgebreide uiteenzetting van de verschillende menus door de chef zelf. Een man met een grote passie voor zijn vak hetgeen duidelijk te merken was aan het door hem, op ons verzoek,samengestelde diner. Wij hebben enorm genoten van de kreeftensoep, gegrilde reuze garnalen en het verrukkelijke desert. De huiswijn is van een zeer goede kwaliteit en voor een aangename prijs. Als klap op de vuurpijl werden wij, onbekend met oesters, door de chef getrakteerd op een Unami oester, DE nieuwe 5E smaak. Verukkelijk. Een echte aanrader, dit restaurant.

Ad Leenhouwers
Avis du  15/10/2011 20:43