Avis

placeholder Alex De Decker RONSE, Belgium
AlexDe Decker
Avis du  27/03/2014 09:23

In 't frans noemen we dit: Plus que parfait

Deze week voor 't eerst bij Biryani op bezoek geweest en dit was een meer dan goede ervaring. Met 3 hebben we de uitgebreide menu genomen, waarbij je stap voor stap een ervaring meemaakt van de Indische keuken. Ik heb in het verleden al meerdere ervaringen opgedaan met de Indische keuken en deze moet er zeker niet voor onderdoen. IN TEGENDEEL. Het was een top ervaring, met heerlijke voeding en een vriendelijke bediening. De chef spreekt vlot Nederlands en Frans en houd zich niet in om een woordje uitleg te geven bij elke gang. Iets wat door ons en de andere klanten zeker wel geapprecieerd wordt. Zeker voor herhaling vatbaar. Vicky, wij komen zeker nog terug.

Alex De Decker
Avis du  27/03/2014 09:23